Customer Service Representative – Commodities – Amsterdam (NL)

Back to overview
08/07/22
Customer Service Representative – Commodities – Amsterdam (NL)
Amsterdam
Permanent

Als internationale logistieke dienstverlener combineert Katoen Natie engineering, technologie en havenactiviteiten om wereldwijd op maat van de klant gemaakte oplossingen aan te bieden. Katoen Natie beschikt over 181 logistieke platformen en is actief in 40 landen in Europa, Noord-Amerika, Zuid-Amerika en het Verre Oosten met meer dan 18.000 werknemers.

Binnen onze Business Unit General Cargo & Commodities, zijn we op zoek naar een CSR voor onze soft – commodities afdeling te Amsterdam.

  • Algemene opvolging van onze soft-commodities klanten, en dit van A tot Z.
  • Instructies van de klant voor het uitvoeren van de import- en exportactiviteiten vertalen naar orders voor de operaties, de douaneafdeling, transportfirma, …
  • Dataverwerking van de magazijnoperaties en rapportering aan de klant.
  • Opmaken van diverse documenten (o.a. douane, fyto, oorsprong, …).
  • Facturatie van de uitgevoerde magazijn activiteiten, magazijnhuur en stockopvolging.
  • Een teamleader functie past binnen de toekomstige mogelijkheden.

 

  • HBO diploma (voorkeur Logistiek Management).
  • Vlotte kennis van het Nederlands en het Engels (Frans en/of Duits is een plus).
  • Punctueel, accuraat & klantgericht kunnen werken
  • Stressbestendig, proactief, zin voor initiatief, doorzettingsvermogen.
2 years
  • Een uitdagende functie met veel variatie in een snel groeiend en dynamisch bedrijf met een een no-nonsense cultuur.
  • Een marktcompetitief salarispakket in lijn met uw capaciteiten en ervaring.
Sander Wiegersma - Sander.Wiegersma@Katoennatie.com
Email CV + begeleidend schrijven met onderwerp “CSR – Commodities - Amsterdam”

Your privacy matters to us, please read our Recruitment Privacy Policy


    Upload your CV (required) and application (optional)